Alguem sabe me dizer se cabem ou preciso mudar a tampa.Caso precise mudar, a minha ideia seria comprar outra tampa original e de 2 fazer uma mais alta pois quero deixar o aspecto original do motor
descrição do produto
1.8 x 7/16", self-aligning, 15-5ph stainless steel, stud mount, full roller, precision ground needle roller trunion bearings, PRW ROCKERLOCS™
PRW Stainless Steel Rockers incorporate an exceptional lightweight design that provides plenty of clearance for large diameter springs. These are manufactured from premium quality 15-5ph stainless steel, a superior alloy that is high in Nickel and Chromium. This rigid premium material provides high yield strength to help resist deflection and has extraordinary fatigue resistance. PRW stainless steel rocker arms feature full-cage friction reducing needle bearings. The nose rollers and shafts are Cr40 steel, heat-treated and hardened to resist the severity of racing and to minimize "scrubbing." Each rocker body is hand-polished, assembled and carefully inspected to provide our customers with some of the finest quality rocker arms available to the racing and performance industry.
Characteristics
Lightweight design
ROCKERLOCS™ included
CNC machined pushrod cups
Heat-treated Cr40 steel rollers and shafts
Features full complement friction reducing needle bearings
Hoje à(s) 8:28:08 por Paulo Corso
» Troca de cambio e diferencial (cardã ficou curto era pra acontecer?) (RESOLVIDO)
Hoje à(s) 5:36:53 por Rubão6cc
» Numeração motor
Hoje à(s) 5:23:23 por Rubão6cc
» Desmontar pivô do limpador do parabrisa
Ontem à(s) 16:35:40 por opala4cc
» Caravan Comodoro 1990 Preto Nobre
Dom 26 maio - 13:49:11 por Gui Rizla
» Instalação de rádio
Dom 26 maio - 9:56:52 por PauloCarvalho
» Alocação dos relés - 81/84
Dom 26 maio - 9:44:18 por PauloCarvalho
» Preparação para um Diferencial novo Dana 44.3
Dom 26 maio - 8:19:41 por francisco6>8
» Manutenção preventiva e corretiva do motor de arranque Arno/Delco-Remy
Dom 26 maio - 5:08:34 por ernani paulo damasceno